4.3.2011

Nothing is ever finished

+l
n
( sain iskältä ehkä maailman parhaimman kortin, hehe )
0po
kl

Uujea !

Okei, en oo hirveesti postaillu tänne, mutta eipä ole aikaakaan ollut !
Mulla ei oo edes hiihtolomaa ollu, ku töissä oon tänki viikon ollu.. mut ei haittaa mua :)
Eilen  alkoi sit mun viikonloppu, ja äiskä oli ihana ja vei mut syömään ! :)
Tänään oli tarkotus lähtee mummin ja paapan luo syömään, mut mä en jaksanu raahautua ylös sängystä, ku kerrakni sain nukkua, joten.. hehe oon luibaillu vaa himas koko päivän! Sou nice. Paitsi nyt oottelen et äiskä tulis kotiin, on nii hiljasta yksin tääl!

Eli mähän vietin mun synttäripäivän töissä !  Ja veimpä sit sen kunniaks kaikille laskiaispullat töihin :D Sain kans kivan lahjan mun pomolta , nimittäin sain valita ihan minkä vain vaatteen ittelleni... TÄÄ oli erittäin vaikea tehtävä, ja mietinki koko päivän minkä valitsen :D Lopuks sit otin yhen ihanan paidan mitä oon kokoajan ihaillu ja hypistelly töissä! Mut nyt se on mun , jee !



PS.  Kolmen viikon päästä  TUKHOLMAAN <3

0+k
ol
Voiko olla tätä parempaa jätskiä?... EI !  Tonne mennään ehdottomasti kolmen viikon päästä !
åp
Tän baarin nimi oli suomeks " tuoli " baari. Siel oli vaa älyttömästi tuoleja? öhm :D
polö
badababbabaaa i'm loving it
+0ij

(kuvia viime kesältä kun oltiin tukholmassa)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

missä oot töissä? :)

Anna kirjoitti...

Anonyymi: yhdessä Vaateliikkeessä :)